728x90 AdSpace

  • Son Dakika

    15 Nisan 2017 Cumartesi

    2017 Referandum sonuçları - Türkiye Geneli


    2017 Referandum sonuçları, 16 Nisan Pazar Türkiye 2017 anayasa değişikliği referandumu sonuçları. Türkiye Geneli Referandum sonuçları ve son oy sayımları anketi. 2017 Türkiye anayasa değişikliği referandumu 16 Nisan pazar günü yapılıyor. Türkiye, 16 Nisan pazar günü  anayasa değişikliği referandumu, Evet ve Hayır oyu kullanmak için sandığa gidiyor.16 Nisan'da yurt genelin de 55 milyon 319 bin 222 seçmen, 167 bin 140 sandıkta oy kullanacak. Peki, 16 Nisan referandum oy kullanma saatleri neler? 2017 referandum ne zaman ve saat kaça kadar oy kullanılacak?


    Hangi saatler de oy kullanılacak?

    2017 Anayasa değişikliği referandumunda oy verme işlemi belirtilen doğu illerinde 07:00 ile 16:00 saatleri arasında kullanılacak. Bu iller şunlar; Adıyaman, Ağrı, Artvin, Bingöl, Bitlis, Diyarbakır, Elazığ, Erzincan, Erzurum, Gaziantep, Giresun, Gümüşhane, Hakkari, Kars, Malatya, Kahramanmaraş, Mardin, Muş, Ordu, Rize, Siirt, Sivas, Trabzon, Tunceli, Şanlıurfa, Van, Bayburt, Batman, Şırnak, Ardahan, Iğdır ve Kilis.

    Diğer illerde ise oy kullanma saatleri 08.00-17.00 olacak.

    Oy kullanmanın bitiş saatine gelindiği halde sandık başında oylarını vermek üzere bekleyen seçmenler, başkan tarafından sayıldıktan sonra sırayla oylarını kullanabilecek.


    Oy sayımı ve referandum sonuçları.




    • Site Yorumları
    • Facebook Yorumları

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Kişi yorumu: 2017 Referandum sonuçları - Türkiye Geneli Değerlendirme: 5 Tarafından gözden geçirildi: Admin
    Yukarı Çık