728x90 AdSpace

  • Son Dakika

    19 Eylül 2016 Pazartesi

    Açık Öğretim Lisesi Yeni Kayıt ve Kayıt Yenileme Tarihleri


    Açık Öğretim Lisesi yeni kayıt tarihi Ne zaman? Açık Öğretim Lisesi kayıt yenileme tarihleri  ne zaman? Tüm bu soruların cevabını Açık Öğretim Lisesi öğrencileri için Milli eğitim bakanlığının resmi sitesin de Yeni kayıt ve kayıt yenileme işlemleri hakkında duyurusu yapılmıştır. 

    2016 AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ YENİ KAYIT ve KAYIT YENİLEME TARİHLERİ

    ‘’Açık Öğretim Lisesi 2016-2017 eğitim-öğretim yılı 1. Dönem ilk kayıt işlemleri 22 Ağustos-23 Eylül 2016 tarihleri arasında, kayıt yenilme işlemleri ise 05-23 Eylül 2016 tarihlerinde yapılacaktır.’’ Açıklaması kamuoyuna duyuruldu.
    • Site Yorumları
    • Facebook Yorumları

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Kişi yorumu: Açık Öğretim Lisesi Yeni Kayıt ve Kayıt Yenileme Tarihleri Değerlendirme: 5 Tarafından gözden geçirildi: Admin
    Yukarı Çık