728x90 AdSpace

  • Son Dakika

    12 Nisan 2012 Perşembe

    11899'dan gelen mesajlar

    Bu aralar 11899 bu numaradan sıklıkla mesaj geliyor, peki 11899 nedir ve neden sürekli mesaj yolluyorlar. 118 99 Türkiye'de hizmet veren bilinmeyen numaralar ve bilgi servisidir. AVEA, VODAFONE, TURKCELL'e 118 99 numaradan gelen mesajlar gelmesin veya iptal etme nasıl yapılır.

    işte gelen mesajlar 
    -Cep telefonunuz yasal olarak kayıtlı mı değil mi? 118 99 arayın mağdur olmadan öğrenin.

    -Hakkında açılmış bir dava veya icra takibi var mı? tarafı olduğun davanın yer ve tarih bilgileri?, 118 99'u arayın. 11899 UYAP işbirliğiyle öğrenin.

    11899 mesaj gelmesini istemiyorum diyorsanız http://11899.com.tr/iletisim.php adresinden şikayetlerinizi iletebilirsiniz.
    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    2 yorum:

    1. TELEFONUMA YASAL OLARAK KAYITLIMI MAĞDUR OLMADAN ÖĞRENİN DİYE MSJ GELDİ.11899 U ARADIM BENDE BİN PİŞMAN OLDUM. ZATEN SİM KARTIMI BLOKE ETMİŞ TELEFON. BENİM TELEFONU KLONLAMIŞLAR.BUNU ZATEN BİLİYORDUM.MAĞDURDUM YANİ.ARADIM BİRDE 2.KEZ MAĞDUR OLDUM.ÇÜNKÜ BANA BİLDİĞİM ŞEYİ SÖYLEDİLER.TEL GİTTİ.BİRDE 9 DK TUTTULAR BENİ TELEFONDA FATURAMA BAKTIM GÖRÜŞME YAKLAŞIK 2OTL YAZMIŞ.İNANILIR GİBİ DEİL.SAKIN ARAMAYINNNNNN.BUNKLAR DOLANDIRICIII

      YanıtlaSil
    2. aramadan önce mi bloke olmuştu yoksa yoksa 11899 u aradığınızda mı bloke oldu

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: 11899'dan gelen mesajlar Rating: 5 Reviewed By: Admin
    Yukarı Çık