728x90 AdSpace

  • Son Dakika

    1 Şubat 2012 Çarşamba

    Telsim'den 10 yıl sonra gelen icra kağıdı

    Bir çok kişi gibi maalesefki bende telsim den 10 yıl sonra gelen icra kağıdıyla şok olmuş durumdayım. Bilindiği gibi telsim yıllar önce TMSF tarafından el kondu ve vodafone a.ş ne satıldı, Ancak bu olayın vodafone ile alakası olmadığını öğrendim. Konuya dönersek 10 Yıl önce yüklü bir fatura geldi ve ödeyemez durumdaydım ozamanlar telsim de borcu olanlar için kampanya vardı tam olarak şimdi kampanyanın adını hatırlamıyorum ancak bu borcu taksit taksit ödeyeceğimiz söylenmişti çalıştıkları avukatlık bürosunun telefonunu adresini veren telsim aradan çekilmiş oldu. Bundan sonra her ay avukatlık bürosuna giderek belirli miktarlarda borcumuzu ödeyerek karşılığında makbuzumuzu aldık ve borcumuzu bir şekilde kapattık. Gelen icra kağıdını görünce hemen bir kaç araştırma yaparak bu https://www.telsimborcumbitsin.com/ adrese ulaştım oradaki telefon numaralarından birini çevirdim ve bir bayan çıkarak bize ait olmayan bir numaranın borcumuz olduğunu söylemesi bende 2.kez şok etkisi yarattı :) Elimde 10 yıl önce kullandığım hattın ödenmiş makbuzları dururken, bilmediğim bir telefon numarasının annemin adına kayıtlı olduğu ve 350 TL küsür borcu olduğunu söyledi bu bayan, kendisine böyle bir şeyin olması imkansız o dönemde benim yaşım tutmadığı için annemin adına sadece tek hat alındığını ve onunda ödenmiş makbuzları elimde olduğunu söyledim. Bunun üzerine yetkili bayan, bir ay sonra size turuncu bir zarf gelecek ve en geç 1 ay içinde adı geçen icra dairesine gidp itiraz etmemiz gerektiğini söyledi. Başımdan geçenler şimdilik budur, ben biraz ayrıntılı anlattım ki aynı sorunla uğraşan bir çok kişinin olduğuna inanıyorum. Bakalım şuan için ben bekliyorum, daha sonra sizlerle sonucu paylaşacağım. Sizlerinde böyle bi olay başınızdan geçti ise lütfen yorumlarınız bizimle paylaşın. Bu tür sorunla karşılaşan diğer arkadaşlarımız için yardımcı olacaktır mutlaka.
    Sonraki Kayıt
    Önceki
    En Son Haberler.
    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    1 yorum:

    1. banada 2004 yılından kalan 167 tl borcumu icraya vermişler 1027 tl olarak yazmışlar uzanın parası bitti galiba ödemeyecem bakalım napacaklar

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: Telsim'den 10 yıl sonra gelen icra kağıdı Rating: 5 Reviewed By: Admin
    Yukarı Çık